Thursday, November 6, 2008

Ce-am mai facut, ce-am mai umblat..

Ca sa ma apuc sa scriu despre cum a fost organizat evenimentul..nu se face. M-am vazut cu niste oameni dragi mie pe care nu i-am vazut de mult. M-am bucurat cand au castigat oamenii aia primele doua premii..pana au ajuns la 11 mi-a trecut bucuria..Mi-au placut spotuletzele cu Bughi, pacat ca sunetul a fost execrabil..M-au enervat categoriile fara premii acordate..Mi s-a parut un juriu destul de inghesuit pentru atatea categorii la care nu a castigat nimeni..Si in rest, ce sa zic..Mai scrisera unii la ei pe blog cum fu. Si mai gasiti aici niste chestii.

Pfai! Uitai sa va spui! A castigat viralul lui Costas Ivanov:) M-as  fi bucurat sa il vad in sala si sa radem ca pe vremea in care publicitatea era o joaca pentru noi si nu albeam in diverse locuri paroase de pe corp. Ehe..fuse si se duse vremea aia. Oricum, bucurati-va de Tractir:








Agentie: Gavrila&Asociatii
Regie: Costas Ivanov

No comments: