Tuesday, October 27, 2009

Danonino Magnetii fructati!!

Data: 26-10-2009 | Sursa: Rogalski Grigoriu
Tempo dezvolta cea mai recenta campanie pentru Danonino
Tempo a demarat cea mai recenta campanie de promovare dedicata brand-ului Danonino, proiectul fiind castigat de catre echipa Tempo in urma unui pitch la care a participat si agentia de creatie a Danone din Bulgaria. Astfel, spotul central al campaniei, ce consta intr-o animatie 2D creata de echipa Tempo, va fi adaptat si pentru consumatorii din Bulgaria.

Conceptul creativ de la care s-a pornit in dezvoltarea campaniei, se centreaza asupra ideii de educatie prin joaca. Cei mici sunt incurajati sa invete literele alfabetului cu ajutorul lui Danonino si al literelor fructate pe care le gasesc in interiorul pachetelor speciale Danonino.Campania are la baza doua spoturi TV: o animatie de 20 de secunde, realizata 2D, care se adreseaza copiilor si un Equity cut de 15 secunde + Promo tag de 10 secunde, dedicat mamicilor prin care se evidentiaza atat calitatile deosebite ale produsului cat si sansa de a-i educa pe cei mici, intr-un mod distractiv si eficient.

Echipa care a lucrat la acest proiect:
Danone: Sophia Petrova - Brand Marketing Manager Danone Romania, Iuliana Nedelcu - Brand Manager Danonino, Mihaela Gongonie - Brand Manager Danonino.
Tempo: Adrian Preda - Creative Director, Bogdan Costin - Group Creative Director, Dan Costea - Art Director, Alina Rosioreanu – Copywriter, Aura Toma - Client Service Director, Ioana Mocanu - Account Director Danone, Roxana Scripcaru - Account supervisor, Anca Geafir - Senior Account Executive, Mihaela Racescu - AV Manager.

Si completarile de rigoare:
post productia acestui spot a fost asigurata de Chainsaw Europe - multumim Silvia Leonte iar pentru animatie multumesc frumos lui Stefan Buzea si VAST ANIMATION



No comments: