Wednesday, June 6, 2007

Discovery Vodca - 2005


“Cele mai lungi nopti, cele mai tari petreceri” a inceput pe 16 septembrie si are componente TV, Print si POSM. Au tremurat ca sa le iasa o treaba buna o echiapa DDB formata din Cristian Sinca, Account manager si o echipa de creatie formata din Marius Negrea ( Creative Director), Cosmin Mihai ( Art Director ), Teodor Droscaru ( Art Director) si Irina Codreanu ( Art Director).
Spoturile au fost regizate de Viorel Mihalcea si filmat de Trilogy Film. Vocile norvegiene autentice apartin celor doi animatorilor de radio din Oslo, Rone si Frode peste care si-a mai spus cuvantul anuntatorul roman Tudor Hristescu. Muzica este “cantata” de Audio Trust iar efectele speciale apartin Smart Data.

Nume lucrare: Campanie Discovery Vodca
Agentie: DDB Bucuresti
Advertiser: Prodal 94
Brand: Discovery Vodca
Produs/categorie: vodca
Brand Manager: Roxana Carausu
Marketing Manager: Carmen Tanasie

Nume Campanie: “Cele mai lungi nopti, cele mai tari petreceri”
Data primei difuzari/aparitii: 16 09 2005
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Norvegiana / Romana

Slogan: “Descopera spiritul Nordului”
Account Manager / Director: Cristian Sinca
Creative Director: Marius Negrea
Art Director: Cosmin Mihai, Teodor Droscaru
Copywriter: Irina Codreanu
Regizor: Viorel Mihalcea
Casa productie A/V: Trilogy Film
Voce: Tudor Hristescu (announcerul roman), Rone si Frode (vocile norvergiene)
Muzica: Audio Trust
Efecte Speciale 3D: Smart Data (Dan Neda)

No comments: