Thursday, June 21, 2007

Despre spot, la altii

Data: 20-06-2007 Articol de Mirabela Manea Renault are un nou spot, marca Publicis

Romania a inceput campania promotionala pentru Renault dCi, prin realizarea unui
spot TV care sa evidentieze consumul foarte mic de motorina pe care il au motoarele Renault diesel. Potrivit unui comunicat de presa al agentiei, conceptul creativ abordat in campania "Mega motoare. Mini consumuri. Nano preturi'’ a urmarit comunicarea acestui principal avantaj, neignorand, insa, nici procesul tehnologic. "Cea mai mare provocare la care a trebuit sa raspundem in acest proiect a fost crearea miniaturii pentru pompa, care a reusit sa ii pacaleasca chiar si si pe cei care stiau despre ce este vorba", a declarat Razvan Capanescu, Director de Creatie la Publicis. Spotul a fost filmat in Bucuresti, sub podul Grant, sub indrumarea luiSebastian Kramer, regizor si DOP. Acesta a salutat de la inceput ideea spotului, fiind un veteran al filmelor cu miniaturi, mai ales cand este vorba de o pompa de carburant in miniatura, construita pana la ultimul detaliu. "Suntem foarte incantati de spotul pe care l-am facut impreuna cu Publicis si de modul in care acesta comunica mesajul dorit, in special in conditiile in care a fost realizat in timp record", a declarat Claudia Rosoga, Advertising Manager la Renault Romania.
Echipa care a participat la realizarea spotului este formata din Rafael Treguer – Marketing Director, Claudia Rosoga – Advertising Manager si Dora Pasare – Brand Manager Renault din partea Renault si Razvan Capanescu – Creative Director, Raluca Bararu – Art Director, Dan Frinculescu – Copywriter, Camelia Efrimov – Producator AV si Catalin Albu – Account Director din partea Publicis Romania.

preluare
http://www.iqads.ro/

No comments: