Monday, August 27, 2007

O poveste cu ploi la 37 de grade


O echipa vesela a ridicat in cam doua zile doua camere. Mircea V. - care mi-a cam scos ochiul ca nu l-am pomenit si nu i-am multumit destul (!!!!) s-a miscat impecabil. Langa el echipa formata din Leo, nea Costica, nea Georgica si tanti Nuti.

Cand totul a fost gata, pe peretii camerei de nou nascut Cristina si Corina au pictat nori pufosi. Apoi au reparat un nor pleshcos pe care incercam sa il pictez eu insami. Totul era o poveste.

O poveste care se derula in timp ce in Bucuresti erau 40 de grade, la noi in set aerul conditionat nu facea fatza, iar pentru barbati chinul era si mai mare si intretinut de prezentze feminine bronzate, cu picioare lungi si hawaian dresuite:)


Din sala in care era mai racoare decat afara, ne-am mutat in mijlocul orasului. Unde am produs tunete, fulgere, ploaie si vant.

Totul la gradele pe care le cititi pe acest termometru asezat la umbra, pe un zid interior.

Echipa:

Pregatirea de furtuna:

Aproape de perfect:


Spotul in curand:)

No comments: