Tuesday, August 14, 2007

Shake it!

In timul minunatei mele vacante, echipa a tras doua virale. Pe care le-am lipit in postul asta.





si noutati:
Orangina, locul 4 in topul celor mai bune reclame din lume, pe AdForum
Site-ul AdForum, un reper in publicitatea mondiala, a inclus noul spot Orangina - Dentist in topul celor mai bune 5 reclame la nivel mondial. AdForum este un site dedicat advertisingului si include cea mai mare arhiva de filme publicitare din lume.
Pe langa onorantul loc 4 in clasamentul saptamanal alcatuit de editorii AdForum, spotul realizat de Tempo se bucura de o companie selecta, in top aflandu-se realizari ale puternicelor agentii Duval Guillaume, Goodby, Silverstein & Partners, Euro RSCG Worldwide - New York, Energy BBDO ˆ Chicago.
Pentru a vedea reclamele din topul AdForum: http://www.adforum.com/top5/index.asp?top5_email=email

Spoturile Orangina Dentist si Ghost Train fac parte din noua campanie virala Orangina si pot fi vizionate pe http://www.youtube.com/watch?v=xmXZc699HKY si http://www.youtube.com/watch?v=wCjb8sAnnFk (unde puteti vota si comenta).

La realizarea spoturilor au contribuit:
Creative Director: Miguel Gonçalves
Copywriter: Sanda Veber
Art Director: Sorin Tofan
Client Service Director: Aura Toma
Account Manager: Elena Radu
Account Executive: Oana Bucataru
Production House: Trilogy
Director: Anton Groves

Client: URBB
Produs: Orangina

1 comment:

Anonymous said...

:))am aj pe blogul tau din intamplare..pt ambele reclame am facut castingul eu:)))nu mai lucrez in domeniu, insa acum m-a apucat nostalgia..