"Tempo Group dezvolta pentru Roche, lider mondial in oncologie, campania de informare si educare “Cancerul nu inseamna condamnare la moarte” care militeaza pentru o perceptie corecta a publicului asupra cancerului si pentru accesul pacientilor la cele mai noi terapii care pot prelungi speranta de viata sau chiar pot aduce vindecarea.
Campania isi propune sa schimbe atitudinea oamenilor despre cancer, convingand pacientii ca exista speranta oferita de solutii inovatoare de tratament, disponibile si in Romania, si incurajandu-i pe acestia sa initieze un dialog constructiv cu medicii lor in legatura cu cel mai potrivit tratament pentru tipul de boala cu care au fost diagnosticati.
Mesajul principal al campaniei este ca aceasta maladie poate fi invinsa. Lupta incepe cu atitudinea pozitiva care are un efect benefic asupra tratamentului, iar zambetul reprezinta una dintre cele mai puternice arme pe care le are la dispozitie pacientul. Tonul campaniei este militant, emotionant, plin de energie si de optimism.
«Cancerul nu inseamna condamnare la moarte» este prima campanie adresata publicului larg care vizeaza lupta impotriva cancerului in general, si nu doar impotriva unui anumit tip de afectiune maligna. Principalul obiectiv al acestei campanii este sa transmitem un mesaj puternic de optimism atat catre bolnavi, familie, prietenii acestora, dar si pentru cei care nu s-au confruntat niciodata cu o situatie de acest fel. Cancerul poate fi invins, iar acest optimism se bazeaza pe dovezi stiintifice”, declara Dan Zamonea, director general Roche Romania.
Campania “Cancerul nu inseamna condamnare la moarte” se desfasoara in perioada iunie – decembrie 2009, beneficaza de suport TV si online si va fi sustinuta si de activitati de PR. Pentru potentarea mesajului campaniei, a fost construit inclusiv un website dedicat acestei cauze. Din mixul de comunicare dedicat campaniei, Tempo Creative Services a realizat partea de creatie, Kinecto dezvolta si implementeaza componenta online, iar Rogalski Grigoriu coordoneaza activitatile de PR. Strategia de planificare media a fost conceputa de Tempo Media, iar de partea de achizitie de spatiu media s-a ocupat AMCS (Aegis Media Central Services).
Partenerii campaniei, alaturi de Institutul Oncologic Bucuresti si Institutul Oncologic Cluj, sunt Fundatia Renasterea, Asociatia Bolnavilor de Cancer Brasov, Oncologic Rom Constanta, Asociatia "Parteneri in Progres" Constanta, Destine Comune Tg. Mures, Asociatia Bolnavilor de Cancer - Phoenix Bucuresti, Amazoanele Bistritene, Sofi Roz Bacau, Oncohelp Timisoara, Asociatia Impotriva Cancerului Timisoara, Asociatia Bolnavilor de Cancer Suceava, Asociatia Bolnavilor de Cancer Filiala Prahova, Asociatia Nationala a Pacientilor cu Limfom, Liga pentru Apararea Drepturilor Pacientilor "Moldavia" Iasi.
Echipa Tempo Group
Strategie: Strategy Development Director - Mihaela Stanoiu
Tempo Creative Services: Copywriter - Alex Vicol,
Art Director - Florian Mihai si Fabiano Marques,
Creative Director - Adrian Preda,
A/V Producer - Mihaela Racescu,
Account Director - Cristian Ionescu,
Account Executive - Monica Gheorghiu.
Rogalski-Grigoriu: Senior PR Consultant - Raluca Bob
Kinecto: Senior Strategic Planner - Elis Iaia, Web Designer - Marius Vlad, Account Manager - Laura Ulea.
Tempo Media: Senior Media Planner - Adriana Ciobanu.
Echipa Roche Romania: Product Manager - Laura Ciot,
Business Unit Director Oncology & Hematology - Aura Stefanescu,
Communication Officer - Marta Niculaie,
Communication Officer - Denisa Rafila."
Casa de productie : Zeroo Production
Director: Bogdan Barbulescu
Dop: Viorel Sergovici
Producer: Marius Ranete
Multumim:)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment